5 съвета за перфектен флаер

 1. Имайте ясна цел за флаера

Какво се опитвате да покажете на потребителите? Къде ще се разпространява флаерът? С какъв бюджет разполагате? Едва след като отговорите на тези въпроси, можете да разберете какъв размер и форма трябва да има листовката. Наличието на ясна цел и стратегия ще ви помогне да планирате по смислен начин как да включите важното съдържание в дизайна.

Запазете елементите, които съответстват на целевата аудитория. Пропуснете всичко останало.

2. Увеличете контраста

Визуалните изображения с висок контраст са лесни за разглеждане и могат да привлекат вниманието. За разлика от уебсайт, където потребителите избират да го прегледат като кликнат върху връзка или напишат адрес, флаерът трябва да бъде изключително отличителен, за да не отиде в коша за боклук. 

3. Поставете акцент върху ключови думи

Някои ключови думи или фрази могат да ви помогнат да продадете продукта или услугата си чрез флаера. Направете ги по-големи, по-ясни и по-ярки от другите думи, за да създадете ясно подчертан акцент.

Какви думи привличат вниманието? Обмислете следните думи, ако те са част от вашата стратегия:

  • TDP - час, дата, място
  • Нов
  • Безплатно
  • Лесно
  • Запази
  • Сега
  • Гаранция
  • Ограничен

4. Call to Action – призив за действие

Само защото не можете да кликнете върху него, не означава, че призивът за действие не е необходим. Точно обратното - защо да раздавате флаер, ако не искате хората да направят нещо?

Действието може да бъде всичко - от посещение на уебсайт до обаждане на телефонен номер или изпращане на определено място. Улеснете възможно най-много действието на потребителите. 

5. Дизайн отгоре надолу

Флаерите се четат отгоре надолу и дизайнът трябва да отразява това. Започнете с най-важната информация в горната част на дизайна и преминете надолу по страницата до най-малко важната информация.

Размерът и мащабът на текстовите и дизайнерските елементи вероятно ще следват същата тази йерархия. 

Ако желаете да ви съдействаме с изработването или отпечатването на флаер / листовка, не се колебайте да се свържете с нас на 0700 300 52. Разгледайте и страницата ни „маркетинг материали“, за да видите всички други възможности за печатни рекламни материали.