Как да постигнем впечатляващ дизайн според последните тенденции в оформлението на POS материали?

Въз основа на нашия дългогодишен опит в проектирането на POS материали и преглед на последните тенденции за тази и предстоящата година, откроихме няколко важни съвета за дизайна, с помощта на които да постигнете впечатляващ резултат с вашите рекламни материали.

1. Размерът има значение

POS материалите могат да се проектират във всички форми и размери. Един добър рекламен материал на първо място трябва да се откроява, съответно е добре да включва:

  •  творчество (out of the box)
  •  ярки или контрастни цветове
  •  интересна или необичайна форма
  •  ефективно брандиране
  •  ясно и сбито съобщение
  •  силна връзка между рекламата и потребителите

Когато всичко това е проектирано и отпечатано в подходящ размер, така че да улови вниманието на потребителя, резултатите няма да закъснеят.

2. Разнообразието ви отличаа

 POS материалите не бива да се ограничават само до плакати или брошури.
Има много опции, с които можете да разгърнете вашата рекламна кампания.
Когато създавате материали, обърнете внимание и на мястото за разпространение. Гарантирайте последователността на представяне на марката. Уверете се, че всички теми от рекламните Ви кампании са включени в печатния материала. Така се получава „наслагване на посланието“ и усещане за цялостна маркетингова стратегия.

3. Емоцията оставя следа

Дръжте ума на клиента в напрежение. Ако някога сте гледали ИТ на Стивън Спилбърг, ще си спомните, че Елиът оставя следа, която води до къщата му, за да примами ИТ вътре. Творческият POS материал също може да води потребителите по внимателно изработена пътека към вашия продукт или услуга.

4. Фокус върху довършителните елементи

Добрият дизайнер може да заложи ефекти, които да станат видими след отпечатването на рекламния материал. Различни покрития върху изображенията или текста ще стимулират сетивата на клиента, така че посланието или поне визията на вашата реклама да остави следа в съзнанието му. 

Ако се нуждаете от рекламни материали или планирате маркетингова кампания, разгледайте страницата ни: